poniedziałek, 13 lipca 2009

mamutek1995




Kolejna metamorfoza, tym razem mamutek1995.
Zmieniłam tylko włoski, oraz dodałam pieprzyk i pawie kolczyki'.
Próbowałam odtworzyć nieco wzór kolczyków w makijażu, lecz nie jest identycznie. Przybliżyłam trochę kolorystykę.


Jeśli chodzi o stylizację, to poprzednia wersja; czyli mamutek1995 bardzo ładna, lecz zbyt dużo różnych odcieni zieleni... W mojej wersji postawiłam na klasyczną białą koszulę, spódnicę w kwiaty oraz niecodzienną marynarkę w kolorze czerni.
Do tego złoty pasek, na łączeniu' bluzki i spódnicy jak i również złote sandałki.






Zgłaszajcie się !

sobota, 11 lipca 2009

miczi111





Jeśli chodzi o MeDoll, to po prostu baw się cieniami, a osiągniesz całkiem niezły efekt! :)
Zaś Twoja stylizacja całkiem ładna, lecz te trampki mi niezbyt pasują do całości...
W 'mojej wersji' klasyczne spodnie 'rurki' koloru fioletowego, do tego biała bluzka i czarna kamizelka; co świetnie kontrastuje ze sobą. A c odo dodatków, to masz wolną rękę... Możesz zaszaleć, ale z umiarem. By uniknąć efektu 'choinki'.





ZGŁASZAJCIE SIĘ !!!

czwartek, 9 lipca 2009

elisia6



Jedna z moich ulubionych fryzurek...
Jeśli chodzi o makijaż to trochę ciężkie zadanie miałam, ze względu na małą ilość kosmetyków. Wewnętrzne kąciki oczu zaznaczyłam białą kredką i białym cieniem. Zaś po zewnętrznej stronie, zrobiłam tak jakby 'jaskółkę' z czarnego cienia. 'Przestrzeń' między tymi dwoma cieniami zapełniłam niebieskim cieniem, 'zamazując' linie, by zeszły się w 'całość'. Na koniec tylko złoty łańcuszek, bodajże z pieskiem.


Myślę, że się spodoba.

Zaczynam...

Po prostu nie mam co robić (narazie nie wybieram się z rodzinką na przemiłe wczasy), więc zacznę 'powolutku' robić metamorfozy.


Oto 'lista' osób:

- elisia6
- miczi111
- mamutek1995
- ilonakotek1997
- wrona02
- Wikkky1904
- Micki888

Prawda, że długa ta 'lista' ?

czwartek, 25 czerwca 2009

Co z Wami ?!

Tylko dwie osoby chętne do metamorfozy!

- Elisia6
- miczi111


Zgłaszajcie się !

piątek, 19 czerwca 2009

PRZERWA!

Przez 2 tygodnie, nie będę robiła metamorfoz!


Jeśli `uzbiera się `lista osób chętnych, dopiero wtedy zacznę.

sobota, 13 czerwca 2009

Bucikowa





` Bucikowa... Czyż nie oryginalne ? ^^
A wracając do tematu, jej MeDoll jest cudowna! Jednym słowem, taka elegancka.
I nie wiem, jak przyjmie moją metamorfozę... Troszeczkę się boję. Osobiście nie przepadam za różem, ale w tym `przypadku` wydawało mi się być świetnym zestawieniem.






P.S.
Zamieszczam link, do strony tej ślicznej osoby - Bucikowa